In onze webshop accepteren we onderstaande betaalmethodes.

Bankoverschrijving:Overboeking_IBAN

Beschikt u niet over internetbankieren en kunt u dus niet betalen met iDEAL dan kunt u ook het verschuldigde bedrag overmaken via de bank. Als u deze optie heeft gekozen bij het plaatsen van de order krijgt u vanzelf een mail met alle relevante gegevens om de betaling af te ronden.

iDeal:ideal

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. (www.ideal.nl)

Mister Cash: mrcash-logo

Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen.

SOFORT Banking:SOFORT-Banking

SOFORT Banking is een populaire betaalmethode in Duitsland en is in totaal in 11 landen beschikbaar. U als klant kan in de omgeving van SOFORT de persoonlijke bankgegevens invullen waarna de betaling wordt overgemaakt. Een apart SOFORT account is niet nodig

PayPal:paypal

PayPal zorgt ervoor dat consumenten en bedrijven met behulp van enkel een e-mailadres, veilig en gemakkelijk online betalingen kunnen ontvangen en verzenden. Het netwerk van PayPal is op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards gebouwd en vormt zo een wereldwijd betaalsysteem. U kunt u Paypal account ook koppelen aan uw bank of creditcard. (www.paypal.nl)

Als u deze optie heeft gekozen zult u na het plaatsen van de order naar de beveiligde site van Paypal worden geleid om daar de betaling te voldoen. Nadat de betaling is afgerond keert u weer terug naar onze webshop.

Alle producten die op deze site aangeboden worden, zijn inclusief 21% BTW.

Bent u eigenaar van een bedrijf dat niet gevestigd is in Nederland en wilt u een bestelling doen waarbij de BTW verlegd wordt naar uw land (Intracommunautaire levering), vul dan bij het afrekenen uw BTW nummer in. Tijdens de afhandeling van de order wordt het BTW nummer gevalideerd bij VIES en indien de validatie is gelukt wordt de order geplaatst in ons systeem.

Bij een Intracommunautaire levering wordt de bestelling uitsluitend geleverd op het bedrijfsadres, het bedrijfsadres moet overeenkomen met het adres in de VIES databank.

Al onze producten worden met grote zorgvuldigheid verpakt en aangeboden aan PostNL. Helaas komt het soms voor dat de poststukken beschadigt raken tijdens de verzending. Mocht dit bij u het geval zijn dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen. Maak duidelijke foto’s van de beschadigde verpakking en/of product.

Voor consumenten is de wettelijke garantie van twee jaar van toepassing. Voor zakelijke klanten (B2B) betreft de garantie, indien niet anders aangegeven, termijn 1 jaar.

Via het contactformulier kunt u contact met ons opnemen als u een product heeft waarmee u aanspraak wilt maken op de garantie. Wij zullen u dan de benodigde gegevens verstrekken voor de verzending van het product. Indien de aanspraak op garantie ongegrond is zullen wij onderzoekskosten aan u doorberekenen.

Als u een product retourneert vanwege een defect aan het artikel binnen de garantietermijn dan draagt u uitsluitend de eenmalige kosten voor het transport naar ons.

Indien wij de betaling van de bestelling voor 17:00 hebben ontvangen en het bestelde product is op voorraad dan wordt de bestelling nog dezelfde dag aangeboden bij PostNL en heeft u in 98% van de gevallen de bestelling de volgende werkdag in bezit. (ook in België) Is het product niet op voorraad dan is de levertermijn tussen de 3 – 7 werkdagen.

Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden maandag verwerkt bij PostNL.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, als consument kunt u de aankoop binnen veertien dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet terugsturen in de originele verpakking. Het recht op restitutie vervalt na veertien dagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.
Bepaalde producten zoals de oortjes die ingebracht moeten worden in het oor vallen onder “hygiënische producten”. Deze producten kunnen wij niet terug nemen.

*Onder consument wordt verstaan de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer

Niet compleet of beschadigd?
Neem direct contact met ons op als uw product beschadigd is tijdens de verzending of als deze niet compleet is. Wij zullen dan een passende oplossing met u bespreken.

Zijn er kosten aan verbonden?
Indien u uw bestelling wilt retourneren zijn de kosten hiervan voor uw eigen rekening. De hoogte van deze kosten zal afhangen van het gewicht en de omvang van de bestelling.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Uw geld wordt dan binnen 30 dagen teruggestort of u ontvangt een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het van belang dat u eerst contact met ons opneemt zodat wij weten dat u uw product terug wilt sturen.

Niet ieder artikel kan geruild worden. Uitgezonderd van ruiling zijn de volgende artikelen:

  • Software/programmeerpakketten waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn
  • Programmeerkabels waarvan de verpakking geopend is, of van welke aantoonbaar kan worden gesteld dat deze zijn gebruikt.
  • Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals: Oordopjes, in-ear-headsets, earfoams, accoustic eartubes, oorstukjes.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
  • Ruilen kan uitsluitend met de originele bon.

Zichtbare schade
Wanneer er zichtbare schade waarneemt op het aangeboden pakket moet u een aantekening laten maken door de bezorger van het pakket. (in de meeste gevallen is dit PostNL) Vindt u  de schade onacceptabel dan moet u het pakket weigeren, de geweigerde zending komt dan retour naar ons en wij zullen dan de bestelling opnieuw verzenden.

Onzichtbare Schade
Wanneer er geen zichtbare schade aan het pakket is maar het aangeboden product is toch defect en/of beschadigd dan dient u dit binnen 2 dagen na ontvangst aan ons te melden. In geval van transportschade zullen wij u het vervangend artikel kosteloos toezenden zodra wij het beschadigde artikel retour hebben ontvangen.

Wilt u een grotere partij afnemen dan geldt er natuurlijk een gunstige staffelkorting. Neem bij interesse contact op met sales@spanningsomvormer.nl

Bedrijven, instellingen en scholen kunnen bij ons op rekening bestellen vanaf de 2de aankoop. Daarvoor geldt wel dat de eerste bestelling altijd vooraf moet worden betaald alvorens wij overgaan tot levering op factuur.

Wij zorgen ervoor dat de bestelling netjes bij u afgeleverd wordt. Na levering van het product sturen wij u een factuur per e-mail, welke u dan binnen 30 dagen kunt voldoen.

Bij grotere orders vragen wij een aanbetaling van 50%.